הלייקרס בבעייה גדולה יותר משחושבים / מנחם לס

 

קובי בריאנט לא משחק, אז הוא החליט לדבר.

בראיון מתוקשר עם קווין דינג מבליצ'ר רפורט (-BL (http://bleacherreport.com/articles/1990215-brs-kevin-ding-kobe-just-ran-out-of-time-season-ending-injury-hit-to-ego) הוא גם הודיע שהוא לא ישחק יותר העונה, וגם שלח מסר ללוס אנג'לס לייקרס – WHOEVER THE HELL THEY ARE! – לג'ים באס, בנו של ג'רי ז"ל? לג'יני אחותו, הבוסית של ה-BASKETBALL OPERATIONS של הקבוצה, תפקיד מקביל לתפקיד של חברה לחיים פיל ג'קסון בניקס? לכו לדעת! אולי פיל ג'קסון לימד אותה מספיק כדורסל בין מיזמוז אחד לשני? דרך די נעימה ללמוד כדורסל. אולי המסר היה למיץ' קופצ'אק?

"צריך להתחיל עם ג'ים. ואז ג'יני. אין לי מושג מה הולך ביניהם ומה היחסים שם. הם חייבים להראות CLEAR DIRECTION, והם צריכים להשליט אוטוריטה ברורה. ואז האחריות עוברת לצוות המאמנים. מה בדעתו של מייק ד'אנטוני לעשות? מה הם רוצים לעשות עם מייק? נותרו לי עוד שנתיים בחוזה ואין לי חיים שלמים לחכות למשהו שיקרה. אני לא יכול לחכות 'לבנייה איטית ויסודית' כפי שאני שומע את מנהלי הקבוצה אומרים".

כך או כך, ולמי שהמסר נישלח, קובי הודיע להם שחור על גבי לבן – כמה שאפשר כבר להודיע שחור על גבי לבן במיקרופון ובמצלמה – שאין לו סבלנות.

כשנשאל ישירות אם הוא סבלני ומוכן לחכות , ולא לזרוק כסף על פרי אג'נטס הקיץ, ואולי לחכות לאופציות טובות יותר בעתיד, הוא הגיב: "I AM ALL FOR HERE AND NOW!".

הוא רוצה אקשיון עכשיו, ומיידית. "מה הם רוצים? שנשחק ככה בעונה הבאה 'AND SUCK AGAIN'? ABSOLUTELY NOT!".

הוא הוסיף: "כשאני משחק אני נותן הכל עכשיו, על המקום. לא אומרים לי לקחת את זאת בקלות ולהשתפר לאט-לאט עם הזמן. אני מצפה לאותה התחייבות (COMMITMENT) מההנהלה. אין כל תרוצים; שום תרוצים לא יתקבלו. הם חייבים למצוא דרך להשתפר מיד".

דבריו של קובי בריאנט הם בניגוד מחלט למיץ' קופצ'אק שמזהיר מפני שגיאות בפרי אג'נסי, ודוגל בשינוי פני הקבוצה לאט, ובהדרגה. רק לפני יומיים הוא אמר ל-USA TODAY, מילה במילה: "סבלנות היא המילה הנכונה להיום. עם ההסכם הקיבוצי החדש אין 'QUICK FIXES'. אתה לא יכול 'TO OUTBID' קבוצות אחרות על שחקני מפתח! אתה נעול ע"פ ההסכם ואתה מוגבל במה שאתה יכול לעשות. תהיה לנו גמישות כספית הקיץ, אבל זה לא אומר שאשתמש בכל מה שנשאר לי בסף המשכורות כבר הקיץ הזה".

SOMETHING MUST GIVE HERE. הרצון של האחד הוא בניגוד מחלט לרצון של השני. קובי רוצה – בלי שאמר כך מילה במילה – שקופצ'אק ישתמש בכל הכסף שלו להביא לו איזה שני כוכבי-על; קופצ'אק חושב כנראה אחרת. אם יתחיל עתה מאבק בין קובי וקופצ'אק, אז באמת אפשר לסגור את המשרד ולעבור חזרה למיניאפוליס. הטימברוולבס תמיד ישמחו לעבור לאל. איי.

בקשתי מדדי שיביע דעתו, והוא הבטיח לשלוח "תכנית הבראה". כולנו עדיין מחכים!

קופצ'אק אמר עוד ליו אס איי טודיי: "דבר אחד שלא אעשה זה למלא את הקבוצה עם שחקנים שישפרו אותנו, אבל לא יותר מאמצע הטבלה. זה הסיכון שעומד לפני עיני היום: לא להביא שחקנים שלא יהיו טובים מספיק להביא אותנו לטופ".

כשהוא נשאל בקשר לטנקינג, הוא הגיב: "המסר שלי למייק ד'אנטוני ולשחקנים היה מלכתחילה לשחק הטוב ביותר שהם יכולים, ולא להשפיל את כבוד הלייקרס. המחשבה שהדראפט יכול להציל את הפרנצ'ייז? אף פעם לא האמנתי בכך, ואני עדיין לא מאמין. I JUST DON'T THINK THIS WAY! מה שיקרה בדראפט – יקרה.  נבחר גבוה? נמוך? באמצע? אני יכול לשבת כאן ולתת לך רשימה שלמה של שחקנים שניבחארו באמצע הדראפט והפכו לכוכבים בליגה, והרבה שניבחרו 1 או 2 או 3, לא הצליחו!"

מעניין כיצד אדם סילבר, ומיץ' קופצ'אק אומרים דברים היום שאני כתבתי כאן כבר לפני 5 חודשים!

קופצ'אק המשיך: "כל פעם שאני מגיע לארינה אני מת מחדש. IT IS KILLING ME. אני מרגיש את הכאב יותר מכל אחד אחר. IT DRIVES ME ABSOLUTELY CRAZY. אני על EDGE כל הזמן. אני לא מפסיק לחשוב לרגע מה לעשות והיכן מצוי הסוד כיצד להפוך את גורל הקבוצה".

קובי? כשנאמרו לו כמה מהדברים שאמר קופצ'אק הוא הגיב: "התפקיד שלי הוא לשחק. התפקיד שלו הוא לנהל".

אני הייתי אומר לקובי ברגע זה של הראיון שאילו היה מסכים לשדוד את הלייקרס קצת פחות, אולי לקופצ'אק היתה תחמושת לעבוד איתה. כשקובי לוקח שליש מתקציב הקבוצה בעצמו, למה הוא מצפה?

כשקובי נשאל כיצד הוא חושב שהוא יחזור לשחק הוא הגיב: "יש לי רשימה של כל איש טיווי, וכל כתב ספורט שטענו שאני גמור. אני לא אומר שאחזור לטופ של המשחק שלי, אבל אני מבטיח כאן לגרום לכל אלה שברשימה לאכול את מילותיהם. הרשימה ארוכה. יכולים לחשוב שאני מטורף…שזה ה-OLD PLAYER שלא מוכן להודות…שזה קובי שלא מסכים לגמור. כל מה שאומרים עכשיו הוא אתגר עבורי. אני אחזור לשחק, ואראה לכולם!".

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יניב
יניב
13 במרץ 2014 17:52

האמת שממש לא ברור מה קורה,מצד אחד מיץ' אומר שצריך סבלנות ובניה איטית אולם מצד שני אתה מחתים את קובי על חוזה ענק לשנתיים שאתה יודע שאין לטוי ותר מדי זמן.גם מהצד של קובי זה לא הכי ברור כי מצד אחד אתה רוצה שכבר עונה הבאה הלייקרס יעמידו קבוצה תחרותית אבל מצד שני אתה די סותם את התקציב עם החוזה הגדול.
כמה שזה קשה זה נראה שהלייקרס(באס הצעיר) עדיין מחפשים את דרכם וכרגע לא הכי מצליחים

מוש השור
מוש השור
13 במרץ 2014 18:11

יש לי חבר טוב, אוהד לייקרס פאנטי, לבן שלו קוראים לייקר, באמת. כשהוא דיבר על המשכורת של קובי, הוא אמר שקובי היה צריך לבקש חוזה מינימום -אמרתי לו שאף אחד לא מוותר על כסף! בטח שלא על מיליונים, עם כל הכבוד לקובי אני לא מבין למה אף אחד מהלייקרס לא סותם לו את הפה, הוא שכיר שמקבל המון כסף כדי לשחק. שישחק, שלא ידבר..

אפלטון
אפלטון
13 במרץ 2014 18:23

כבר אמרתי מתחילת השנה כאן שעד שהלייקרס לא נסגרים מי מנהל את המועדון הם רק יסתובבו סביב הזנב של עצמם.
תכנית ההבראה האמיתית תתחיל כשיפטרו מקובי ומקופצ׳אק

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
13 במרץ 2014 18:36

ד"ר תהיה רגוע
מומי בונה תוכנית להצלת הלייקרס
2014 בחירה ראשונה בדראפט כי ככה הליגה רוצה
2015 קווין לאב
2016 קווין דוראנט
קובי פורש בשנת 2020 עם 11 טבעות כמו ביל ראסל
הכל רגוע ד"ר אתה גורם למומי התקף לב עם הפוסטים האלה בחיי
יותר מפחיד מפגישה עם ג'יסון קולינס וכריס בוש

מנחם לס
מנחם לס
13 במרץ 2014 18:46

מומי נשמה שלי, תאמין לי שמשך כל הפוסט חשבתי על הלב שלך ועל הבלאד פרשר (זה 'לחץ דם') שלך, וניסיתי לצמצם את כמות הדרק והרפש שיצאה מהפה'ים של קובי וקופצ'יאקאק

שעייה
שעייה
13 במרץ 2014 18:52

קובי מתחיל להזכיר לי את נמני במכבי תל אביב להבדיל אלף אלפי הבדלות. בכל מקרה, למה חייבים לבנות על סופר סטארים? עדיף לבנות קבוצה מפרי אייגנטס בסגנון ממפיס. כל מה שצריך זה מאמן רציני עם שיטה ולהתאים שחקנים לשיטה.
ממפיס מאז תחילת השנה עם המאזן הכי טוב בליגה והיא מועמדת לאליפות אם לא יהיו פציעות.
אני בכוונה לא מזכיר את סאן אנטוניו ופופוביץ כי זאת מדרגה אחרת לגמרי.

k_700
k_700
13 במרץ 2014 19:05

לקופצ'אק אני מאמין לגמרי.

הלייקרס לא נבנתה במטרה לטנקינג העונה, זה ברור.
גם יותר מחצי עונה היא לא שיחקה כקבוצה שזו מטרתה.

משהתחילו הפציעות להצטבר וההפסדים איתם והכל נראה ברור לאן זה מוביל(וכשלקבוצה כבר היה ברור שאין למה להחזיר את קובי) אז היה יותר פשוט ללכת עם רעיונות הטנקינג.

קופצ'אק בגדול באמת לא מאמין גדול בדראפטים, לראיה גם הבחירות בסיבוב ה-2 של הלייקרס הם בלי יותר מדי התעמקות וחיפוש בפינצטה.

אבל כשיש איזה ממתק שהוא יכול להיות נדבך חשוב בקבוצה הבאה הוא יודע יפה מאוד לעקוב אחריו, לשים את הפוקר פייס על הפנים עונה שלמה ואז לחטוף אותו בלי להתבייש.

לדעתי זה המצב העונה, מאוד חשוב לו (קופצ'אק) לסיים כמה שיותר למעלה בדראפט.

Lakers123
Lakers123
13 במרץ 2014 19:07

אני כבר העליתי את התוכנית שלי בשביל לייקרס בתגובה הראשונה שלי .
אני אוהד לייקרס ואני אוהב את קובי אבל הוא צריך לזכור שזה שהוא הסמל אולי הגדול בהיסטוריה של לייקרס הוא עדיין צריך לכבד את המנהלים ( חוץ מזה שאני מסכים איתו על דאנטוני ! אפשר להביא מאמן מצוין ולא צריך את הבן אדם שלא יודע לשמור על שום דבר ! )
ואני גם חושב שהעונה הקרובה יכולה להסתיים בהכנה לשנת אליפות כמו בתוכנית שלי ( מקום 6/7 ) .

Lakers123
Lakers123
13 במרץ 2014 19:09

אז אני אחלק את ״ הפוסט שלי ״ לשלוש:
1.  מה כל השמועות אמרו . 
2. ומה האופציות האפשריות 
3. מה אני ממליץ(בהסתמך על השמועות והאפשרויות ) 

1. השמועות : 
היו כמה שמועות מתחילת העונה חלק נכונות ככל הנראה וחלק מופרכות: 
-לברון וכרמלו ודנג ( לא ביחד כמובן ) 
מגיעים בקיץ . 
-קווין לאב רוצה להגיע לליקרס ולעזוב את מיניסוטה שבה הוא לא מצליח . 
– דנטה אקסום מהדרפט רוצה לבוא לליקרס והפוך.
-לייקרס יציעו בקיץ לבלדסו חוזה גבוה . 
– לייקרס רוצים טריידים על גסול , נאש , סכר , גורדן היל ועוד הרבה . 
בתוך הטריידים האלה נכללו שחקנים  כמו : רונדו , לאורי , קווין לאב , דנג , אנדרו בינום . 
ואופציות כמו : בחירות דראפט וחסיכת כסף . כמובן שרק בלייק עבר . 
– לייקרס לא יביאו שחקנים גדולים בקיץ.
– גסול ביחסים גרועים מאוד עם המאמן ולא יחתום בחיים בלייקרס . 
ועוד … היו הרבה על לייקרס . 
2. האופציות : 
בחלק הזה יש כמה אפשרויות ושתיים עיקריות : 
1. לייקרס לוקחים סיכון ומחכים לקווין לאב – נתחיל בסיכון – הסיכון הוא שלייקרס לא יקחו שחקנים מהפרי אגנט של הקיץ שיש בה שחקנים מעולים בכל הרמות ואז קווין לאב יקבל הצעה שונה ויחליט לבחור בה ככה לייקרס נשארים אם לנסות לשכנע שחקנים כמו אולדריג ורונדו וקיירי . 
אם הם מחכים ולאב לא שם להם רגל אז הצעד החכם של לייקרס הוא לקחת שחקן אולסטאר בינוני מהקיץ הקרוב בסכום של 7-8 מיליון כמו מונרו , בלדסו , ספנסר האוס ועוד ואז לחכות שנאש יעזוב ואז ישאר כסף להביא את לאב . מנחם לייקרס כרגע עם 36 לשנה הבאה ואז נשאר 24 מיליון  לקנייה  … והם יוכלו לעבור את תקרת השכר באיזה 5 מיליון שלאב יגיע . 
2. ללכת בכל הכוח על לברון ,כרמלו ,דנג , רודי גיי וכמה שחקנים מהדרג הראשון . 
במקרה הזה לייקרס יפרשו את הכסף של נאש ואז ישאר להם להביא את לברון ועוד שחקן טוב ב30 מיליון בערך שישארו . 
 3. ההמלצה שלי – 
לקחת את הסיכון וללכת על לאב . 
למה ? 
 לגבי הסיכון- אם לאב לא יחתום כנראה שהם כן יצליחו להחתים כוכב אחר . בתור התחלה ללייקרס לעונה הבאה 23 מיליון – בהם הם צריכים להביא שני שחקנים כמו בלדסו , לאורי , מונרו , ספנסר האוס בסכום של 14-16 מיליון ביחד ככה נשאר 8 מיליון לספסל ( מיקס , גונסון למשל להחתים מחדש )  ,את הספסל צריך להחתים חלק לשנה אחת כדי לפנות שכר ללאב .
בנוסף לליקרס השנה יהיה בחירת דראפט כנראה בחמש הראשונים אז למשל שחקנים כמו אקסום , פארקר , וויגנס וסמארט יכולים להיכנס לחמישייה . 
אז ככה לסיכום : 
-חמישיה לדעתי שצריכה להיות ב2015 לפני לאב ( לא לפי עמדה כי אי אפשר לדעת איזה בחירת דראפט תיהיה ) : 
1. בחירת דראפט 
2. בלדסו / לאורי 
3 קובי 
4. מונרו / ספנסר האוס
5. מיקס / יאנג / גונסון / נאש / מרשל ועוד אבל זה תלוי בהחתמות נוספות . 
-אחרי לאב  ( + השחקנים שאני רוצה ):
עמדה 1 – אקסום / לאורי  – 8/2 מיליון .
עמדה 2 בלדסו  / וויגנס 2/8 מיליון בערך
עמדה 3- קובי  25 מיליון 
עמדה 4 לאב  18 מיליון בערך 
עמדה 5 מונרו  7 מיליון בערך  
( הבחירה של הדראפט רק 2 מיליון כי לא ברור איך יהיה ובטוח שהוא לא יקבל סכום גדול בתחילת הקריירה , אחרי שקובי יעזוב הוא יקבל יותר ) 
+ ספסל אפשרי : גונסון , מיקס , מרשל , ניק יאנג ועוד שחקנים חדשים . בסכום של בערך 5-6 מיליון מעל תקרת הסחר בגלל שקבוצה לאליפות אז אין מה לעשות . 
חוץ מזה שלדעתי הבעיה החמורה ביותר : המאמן !!!

מנחם לס
מנחם לס
13 במרץ 2014 22:48
Reply to  Lakers123

תודה על המאמץ. למעשה התכנית שלך נראית הגיונית על פניה!

avri
avri
13 במרץ 2014 23:34
Reply to  Lakers123

Lakers123, not for the first time I need to reply to your typical Lakers fan's wishful thinking, neither bledsoe, monro or Lowry are going to settle for 8M a year. But keep on dreaming man. Otherwise I really enjoyed your comment

שי
שי
13 במרץ 2014 19:09

קי ומנחם, לתופעה שגורמת לאנשים לייחס לכל דבר שקורה במציאות את יכולות החיזוי המופלאות שלהם יש שם.
נא ללכת לטיפול

Lakers123
Lakers123
13 במרץ 2014 19:09

זזה למי שלא זוכר ולא קרא .

ג'ורג'
ג'ורג'
13 במרץ 2014 19:10

משהו שאני לא מבין, אם לבראיינט כל כך אכפת מהקבוצה למה הוא סתם להם את התקרת שכר לשנתיים הבאות? הרי הוא מספיק זמן בליגה בשביל להבין איך היא עובדת. אם הוא היה חותם על חוזה יותר ידידותי היה יותר פשוט להביא ליידו חיזוק משמעותי. אני לא מאמין שהלייקרס יכולים לעמיד לו קונטדרית בשנתיים הקרובות גם אם הוא יבעט שם בכל הדלתות במועדון.

מוש השור
מוש השור
13 במרץ 2014 19:57
Reply to  ג'ורג'

זה משהו שאני שומע הרבה מאוהדי לייקרס וזה קצת מגוחך.. ברייאנט לא סתם להם כלום, הציעו לו סכום מסויים והוא הסכים. אני לא מכיר מישהו שיגידו לא אנחנו מציעים לך מליון והוא יגיד לא מספיק לי מאה אלף.. הוא לא התמקח על הסכום, הוא פשוט קיבל את ההצעה שלהם. חוץ מזה אולי עוד אליפות זה כבר לא כל כך חשוב לו, היות וגם הוא כבר מבין שלא חשוב כמה אליפויות הוא עוד יקח, הוא לעולם לא ייחשב ליותר טוב מג'ורדן, בלי להמעיט מזה שהוא שחקן עצום.

מוש השור
מוש השור
13 במרץ 2014 19:58

שיגידו לו כמובן, תיקון שגיאות מפגר..

דקסטר
דקסטר
13 במרץ 2014 20:09

קודם כל שיראו שאם הוא חותך בשכר הם מביאים 2 תותחים ואחרי זה נדבר..

גרוסמן
גרוסמן
13 במרץ 2014 20:30
Reply to  דקסטר

אתה לא יכול לחתוך בשכר כשהחוזה סגור וחתום.

ג'ורג'
ג'ורג'
13 במרץ 2014 20:32

אוקי, הבנתי.

אז שימשיך לדפוק את הראש בקיר ונראה מה יצא מזה.

יניב
יניב
13 במרץ 2014 21:30

תראה אתה צודק שהוא לא ביקש כלום והליקרס הם אלה שהציעו לו את החוזה אבל מן הסתם הוא ידע שברגע שהוא חותם על חוזה כזה האפשריות להביא 2 כוכבים הוא אפסי. אני מניח שמה שהוא חושב שמספיק עוד כוכב אחד ויחד איתו זה יספיק אבל זה לא יספיק.דרך אגב זה מיועד לאשך עוד סיבה לאהוב את לברון שכבר כמה פעמים הוא התלונן שהוא מרוויח פחות ממה שהוא באמת שווה

יוסי כהן
יוסי כהן
13 במרץ 2014 19:25

מנחם תרשום תרשום ואני יודע שזה נשמע הזוי עכשיו הלייקרס לוקחת אליפות ב2015 פרטים בהמשך

הקונספירטור
הקונספירטור
13 במרץ 2014 21:38

אז ישנם שתי אפשריות לקונספירציה
אחת שאמרו לו שגם ככה הלייקרס יהיו פח בשנתיים הקרובות
ומכיוון שכל קבוצה בנ.ב.א חייבת לשלם מינימום בכל עונה(העונה זה 60 ומשהו מיליון)אז במקום לתת מיליונים לכל מיני מיקסים או פארמרים נותנים לו 30 מיליון לעונה והוא מחזיר חצי מתחת לשולחן,ביינינו מי היה נותן לו בגילו אחרי הפציעה 15 מיליון.
וזה מביא אותי לקונספירציה השניה
יש מצב ויתקנו אותי מומחי האתר ובראשם מנחם ששחקן פצוע, הקבוצה מקבלת את הכסף מהביטוח,אז ידעו שקובי לא יחזור בקרוב והחתימו אותו כשהיה פצוע על החוזה השערוריתי והמופרך הזה,על הדרך כאילו כיבדו סמל של המועדון וכולם מרוצים.
התמימים ישאלו אז מה קובי התחיל לדבר עכשיו,אם הוא לא ידבר יתחילו השאלות…

דדי
דדי
13 במרץ 2014 22:04

אין שום קונספירציה, והמינימום שקבוצות צריכות לשלם העונה הוא הרבה יותר נמוך – קצת יותר מ 53 מיליון.

הקונספירטור
הקונספירטור
13 במרץ 2014 22:26
Reply to  דדי

אהבתי את ההחלטיות שלך, בלי לנסות לנמק(עכשיו תגיד אין מה לנמק).
אתה זה בטח הזבוב על הקיר בישיבות שעושה קופאצ'ק.
נתתי לך חומר למחשבה
עכשיו לך תתכתב עם החברה מהפורום המצומצם של אוהדי הלייקרס באמריקה..

הקונספירטור
הקונספירטור
13 במרץ 2014 22:42

ו 60 ומשהו או 53 מיליון פלוס זה לא הבדל כזה גדול
אבל בזה אתה בטח צודק,לא בדקתי.
דרך אגב אני לא מתפלא שהפוסט המובטח על -איך נקרא לזה-'הצלת הלייקרס' שלך לא מגיע,גם אם תשב עוד הרבה זמן עם עוד הרבה 'מומחים' לא תמצאו דרך להחזיר את הלייקרס לטופ בחמש השנים הקרובות.
אתה יכול פשוט לרשום כמו יוסי כהן למעלה
'אליפות ב2015 פרטים בהמשך'…

דדי
דדי
13 במרץ 2014 23:22

ילד, לך תבדוק – שמעתי שראו את אלביס איפה שביימו את הנחיתה על הירח…

מנחם לס
מנחם לס
13 במרץ 2014 22:58

הביטוח משלם רק אם שחקן פצוע בצורה כזאת שהוא לא מסוגל לשחק בכלל. קובי יכול לקום על רגליו ולשחק מחר. אולי לא במיטבו, אבל הוא לא צולע, הוא יכול לרוץ, אז הוא יכול לשחק.
זה שהוא לא מסוגל להיות קובי הגדול בגלל הפציעה, זה כבר לא מעניין את הביטוח!

הקונספירטור
הקונספירטור
13 במרץ 2014 23:28
Reply to  מנחם לס

תודה על ההסבר,מנחם.
מקבל,למרות שזה מוריד תיאוריה אחת מהשולחן.

הקונספירטור
הקונספירטור
13 במרץ 2014 23:37

דדי,חמוד אתה כשאתה כועס..
ובאמת הנחיתה על הירח הייתה מבויימת..
אבל עזוב את אלביס,הוא לא קשור

דדי
דדי
13 במרץ 2014 23:48

"כועס" ?

לחשוב שאתה מזיז לי מספיק בשביל להכעיס אותי, זה כבר להיכנס לטריטוריה הכל כך מוכרת לך של תיאוריות קונספירציה דמיוניות.

אלי
אלי
13 במרץ 2014 21:53

ברגע שהציעו לקובי חוזה כזה, אני לא מבין מה שקופצ'אק אומר שעונה הבאה הם יהיו רק בבנייה? אז למה קובי קיבל חוזה כזה?
קשה לי להאמין שהלייקרס באמת הולכים לבזבז תזמן בעונה הבאה, באמת שקשה לי להאמין..
אני חושב שעם הבחירה שיש להם השנה, קובי, 2-3 מהשחקנים הטובים בפרי אגנטס
עוד טרייד אחד טוב, והבאת כוכב (לא חייב כוכבים דרג ראשון כמו מלו ולאב)
והם יכולם ללכת על כל הקופה.

מנחם לס
מנחם לס
13 במרץ 2014 22:53

מחר תקראו את הפוסט שלי על השחקן שהלייקרס באמת רצו – אימביד – שכנראה יהיה בעייתי מאד בגלל הגב שלו.

אלי
אלי
13 במרץ 2014 23:34

לא לא אמביד בשביל הלייקרס יהיה אותה שבלונה.
מספיק עם הסנטרים האלה, ביינום, וגם האוורד, עברו אצלהם הרבה סנטרים טובים.
הם צריכים עכשיו משהו יותר צעיר אתלטי, מהיר, משהו שיגניב תקבוצה ויתן לה את הברק החדש
אם יתאפשר להם והם יוגרלו לבחור גבוה, בין המקומות 1-3, זה רק ויגינס או פארקר.

דקסטר
דקסטר
14 במרץ 2014 1:49
Reply to  אלי

סוף סוף מישהו עם שכל..
אלי תגיב יותר איפה היית עד עכשיו?…

אני כבר 3 שנים רצוף אומר שהלייקרס זו הקבוצה הכי כבדה בליגה.
די, הקונספט הזה מיצה את עצמו.
הראש שלהם תקוע עמוק באליפות הגבוהים שלהם ב 2010.

הם לא מבינים שמאז השתלטו על הליגה שחקנים צעירים אתלטים ורעבים,קובי הוא לא אותו קובי ולא ראיתי את פיל בסביבה.

כל בחירה חוץ מאימביד תהיה נכונה- הלייקרס צריכים לשנות את פניה ולהפוך לקבוצה ל… קבוצה נורמלית עם שחקנים שיודעים לרוץ ולהגן?..

טוני פרקר המלך
טוני פרקר המלך
14 במרץ 2014 0:43

אל תשכחו שאלו שמשלמים לו את המשכורת הם אנשים הרבה יותר עשירים ממנו. מצחיק איך כשזה מגיע לספורטאים אנשים פתאום לגמרי בצד של המעסיק, ונגד "האיש הקטן"…

דקסטר
דקסטר
14 במרץ 2014 1:54

וקובי ומג'יק צודקים.
מדובר על 2 השחקנים הכי גדולים בהסטוריה של הלייקרס.
הם אומרים את המובן מאליו.
לג'ים באס וחבורתו יש 2 אוהדים בלבד בכל העולם ושניהם מישראל.. מדהים..

הרי ברור שמה שמנחה את ג'ים באס זו לא מקצועיות נטו.
סליחה, זה היה עדין מדי..
מה שמנחה את ג'ים באס הוא אגו בלבד ואפס אחוז מקצועיות.

הקארמה בלייקרס דפוקה, אפשר לדבר על חוסר מזל ופציעות ואלף ואחד דברים.
אלה לא דברים שקורים סתם, אלה דברים שקורים לארגונים חולים.

הלייקרס צריכים שינוי בלפחות 3 תפקידי מפתח- מאמן, GM, בעלים.

אלעד חיים
אלעד חיים
14 במרץ 2014 1:58
Reply to  דקסטר

איך בדיוק תשנה את הבעלים?

דקסטר
דקסטר
14 במרץ 2014 2:02

ג'יני באס במקום ג'ים באס.

אלעד חיים
אלעד חיים
14 במרץ 2014 2:08
Reply to  דקסטר

אתה יודע כשזה מגיע ליורשים, הם לא בדיוק סופרים את מי שמסביבם. לא יודע מה מערכת היחסים בין האחים האלה, אבל על פניו זה נראה שלגבר מבינהם יש יותר סמכויות. ותאמין לי לא יעזור מג'ק, לא קארים, ולא אלוהים. אתם תצטרכו להתרגל אליו. כי הוא לא יזוז מטר. ככה העולם עובד היום. ולך תראה מה הניקס עוברים עם דולן. שגם במקרה שלו האבא היה איש מדהים הוא עשה את הכסף, דולן זה סתם יורש. נראה אותך מזיז אותו מה MSG.

דקסטר
דקסטר
14 במרץ 2014 2:35

צודק.
מותר לחלום לא?..
(:

k_700
k_700
14 במרץ 2014 2:07

יאללה דקסטר תרים את הכפפה, קח משכנתא, תקנה את הלייקרס ותחסוך מאיתנו את התגובות המשעממות שלך.

אמן.

דקסטר
דקסטר
14 במרץ 2014 2:27
Reply to  k_700

זה יקרה ביום שתפסיק לאו** בכל פעם שאתה רואה שחקן מוויק פורסט יא חתיכת לוזר

אהרון שדה
אהרון שדה
14 במרץ 2014 2:37

מנחם תשמע וגם כדאי שמומי יקשיב למה שאני כותב . פעם ראיתי משחק של מכבי נתניה .השוער שלהם היה ״ כ״כ טוב ״ ששמעתי מי שאומר אם זה השוער הראשון אז מעניין עד כמה ״טוב ״ השוער השני . בקיצור אני חשבתי שהלייקרס נמצאת בבעיה הכי גדולה וחמורה שקבוצת ספורט יכולה להיות . חזיתי זאת וכתבתי זאת בזמן אמת אשתקד . תכלאס הם נשארו עם זקנים ללא יכולת לשנות . היום נאש תקע אותם עוד קצת ( בצדק מוחלט מבחינתו ). אין לקבוצה הזו תקומה לפחות לא בימי קובי מה שאומר שהבעיה האמיתית היא לפתחו של קובי הוא כבר לא ילד להוביל לבד הוא לא יכול , להמתין אין לו אפשרות ולעבור לקבוצה אחרת זה דבר בעייתי

Lakers123
Lakers123
14 במרץ 2014 7:16

מנחם שלח לי בבקשה שוב את המייל שלך .